Bagvertising, czyli torba w roli głównej

Marketerzy nieustannie szukają nowych sposobów na przyciągnięcie uwagi konsumentów. Bagvertising, bo o nim mowa istnieje już od kilku lat, a jego idea zasadza się na użyciu toreb jako medium reklamowego. Jest to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi relatywnie niskim kosztem. Bo kto nie chciałby chodzić po ulicach z takimi fajnymi torbami.

Lipton

Torba została zaprojektowana tak, aby imitowała wyglądem torebkę zielonej herbaty. Torba została rozdana kobietom w marketach jako gratis.

Torba na pomoc głodnym dzieciom

Volkswagen Golf GTI

Torba została zaprojektowana, aby zwiększyć widoczność Volkswagena podczas Motor Show w Paryżu. Strategia była prosta: przy wejściu wszyscy odwiedzający otrzymali śmieszną i cieszącą oko torbę, tak aby przyciągnąć jak najwięcej uwagi do marki. W efekcie wielu odwiedzających używało torby przez całe show, a stoisko Volkswagena było nieporównywalnie bardziej zatłoczone niż rok wcześniej.


Wieszaki też można reklamować!

Canon EOS


Max Factor

Czerwony krzyż, czyli krwiodawcy potrzebni

Podaj rękę dziecku z autyzmem

Greenpeace – podaj mi swoją rękę