Reklama na drzwiach

Drzwi – niezależnie od tego, czy są szklane, czy też drewniane – świetnie nadają się na powierzchnię reklamową. W najciekawszych kampaniach wykorzystywano każdy ich element, by tylko przyciągnąć uwagę klientów. Kilka tygodni temu pisaliśmy o specjalnie wyprofilowanych naklejkach, które wystarczyło przyczepić po zewnętrznej stronie drzwi, by zobaczyć przez szkiełko trójwymiarowy obraz kuriera z pizzą w ręce. Tematem dzisiejszego artykułu będą reklamy na ruchomych drzwiach w centrach handlowych, a także tradycyjnych wejściach do mieszkań i domów. Zobaczycie nadruki siłaczy na szybach i klamki, które zastępują nosy. A na deser pokażemy Wam coś specjalnego – realistyczny łom wbity w drzwi. Nie możecie tego przegapić!

Starcie z siłaczem

Każdy, kto chciał przekroczyć próg, musiał najpierw zmierzyć się z groźnym zawodnikiem sumo, rozwścieczonym dżudoką, potężnym siłaczem lub szalonym graczem rugby. Mężczyźni „popychali” drzwi od drugiej strony, uniemożliwiając wejście do budynku. Zaskakujące starcie ze sportowcami miało jednak szybki i niespodziewany finał. Już po chwili zmagań każdy z rosłych siłaczy ustępował nawet drobnym mężczyznom, kobietom oraz dzieciom. Wszyscy bez problemu weszli do budynku, a ruchome drzwi ani na chwilę nie przestały się obracać.

Realistyczne naklejki z wizerunkami naturalnej wielkości siłaczy posłużyły do promocji mleka marki Meiji. Postaci krzepkich mężczyzn świetnie obrazowały slogan kampanii: „Mleko uczyni Cię silniejszym”.

Klamka zamiast nosa

Nie od dziś wiadomo, że drzwi są prawdziwą wizytówką domu. To właśnie one odpowiadają za pierwsze wrażenie interesantów przestępujących próg biura lub gości zaproszonych na domową kolację. Aby udowodnić wszystkim, jak ważny jest odpowiedni wybór drzwi, jedna z izraelskich firm zleciła przeprowadzenie niekonwencjonalnej kampanii.

Późną nocą na ulice wyszły tysiące osób. Każda z nich miała ze sobą mnóstwo kartonikowych zawieszek, które ukradkiem umieszczała na drzwiach. Nad ranem, oczom Izraelczyków ukazał się niezwykły widok – na drzwiach pojawiły się zdjęcia ludzkich twarzy z klamkami zamiast nosów. Na każdym kartoniku umieszczono hasło przewodnie kampanii: „Twoje drzwi są Twoją twarzą”.

Niekonwencjonalna akcja zakończyła się sukcesem. Kartoniki ze zdjęciami twarzy rozsławiły nową linię drzwi i przyczyniły się do znacznego wzrostu sprzedaży produktów izraelskiej firmy.

Wiadomość od włamywacza

Jedna z firm specjalizujących się w zabezpieczeniu dobytku klientów przed włamaniem postanowiła wypromować swoje usługi poprzez…upozorowanie wizyty złodzieja. W tym celu stworzono specjalnie wyprofilowane kartoniki, których zewnętrzna strona do złudzenia przypominała łom. Każdy z folderów został wetknięty w drzwi mieszkań i domów tak, by nasuwał jednoznaczne skojarzenia z próbą włamania. Dopiero po usunięciu kartonowego przedmiotu można było odczytać informację o promocji z bezpłatną analizą ochrony przeciwwłamaniowej. Dzięki niekonwencjonalnej promocji 43 rodziny zainteresowały się ofertą firmy i zabezpieczyły swoje domy przed złodziejem.