marketing

Dobra kampania marketingowa jest jak operacja na żywym organizmie. Bez wcześniejszych badań łatwo popełnić błąd, który może słono kosztować i zostawić rysę na wizerunku marki. Spore ryzyko, prawda? Czy wiesz kto jest Twoim klientem, jakie są jego potrzeby i gdzie go odnaleźć by osiągnąć założony zysk? Czy znasz wszystkie narzędzia reklamowe, które możesz wykorzystać do promocji? A może nie masz czasu na śledzenie nowinek? Zapraszamy do śledzenia tego działu – szybko nadrobisz zaległości.
wpis-pnr

Pozdro Techno jak zawsze w formie

Wideo to jeden z najbardziej pożądanych elementów komunikacji marki z klientem. Budowanie relacji, zwiększanie zaangażowania, wywoływanie emocji – w taki sposób …

long-ladybugs-live_e51567e3f17a3258

Insekt z ludzką twarzą?

Pogardzana, wyśmiewana i ośmieszana. Stanowi przedmiot żartów i anegdot. Oficjalnie niewiele osób do niej się przyznaje, jednak w praktyce to w …

The-Witcher-3-fun-profit_wide

EasterEggs w Wiedźminie

Ostatnio sieć obiegła informacja, że nasza rodzima produkcja – Wiedźmin – sprzedała się w ponad 4 000 000 egzemplarzy. Bez wątpienia …

matura20100214194710

Nie taka matura straszna

Matury 2015 trwają w najlepsze! Dzisiaj uczniowie zmagają się z królową nauk- matematyką. Znacie jakieś przesądy maturalne? Trzeba odwiedzić Częstochowę, uczyć …