And the Oscar goes to… Free People

marketing

Jeśli tak samo jak ja do kina najchętniej chodzilibyście tylko na trailery, to z pewnością przypadną Wam do gustu reklamy w formie mikrofilmików tworzone przez markę odzieżową Free People. Opowiada ona w nich różne historie równie uroczo, jak Sofia Coppola i czaruje widzów tak samo mocno, jak Leonardo Di Caprio i Kate Winslet w kultowym Titanicu.

 

Free People jest mistrzem content marketingu. Po pierwsze świetnie prowadzi swój blog, który jest doskonałym przykładem tego, jak łączyć treści prosprzedażowe z poradnikowymi. Po drugie aktywnie działa we wszystkich możliwych kanałach SM, a przede wszystkim raz na jakiś czas zamieszcza na swoim kanale na YT filmy, poprzez które pokazuje różnego rodzaju historie i przemyca w nich swoje stylizacje oraz klimat zgodny z założeniami i DNA marki. Oglądając je praktycznie każda dziewczyna przestaje być „rozważna” i staje się „romantyczna”, w konsekwencji czego z automatu chce kupić te wszystkie kapelusze, bluzki, wisiorki i płaszcze.

Nawet jeśli nie masz już wolnej przestrzeni w szafie i tak warto zobaczyć te małe produkcje. Moim faworytem jest romans w trzech odsłonach pt. Roshambo oraz film pt. A Letter, który jest wiadomością wysłaną od mamy do córki, ale na kanale Free People na YT znajdziecie o wiele więcej inspirujących materiałów video i historii – nic tylko klikać!

Roshambo

A Letter