Bezdomni nastolatkowie – „Nie poznajesz jej?”

Wczorajszy wpis Błażeja I ty możesz stać się bezdomnym przypomniał mi o kampanii mającej uświadomić społeczeństwu jak ważny jest problem bezdomności wśród nastolatków i jak niewiele wystarczy by choć trochę poprawić zaistniałą sytuację. W celu podkreślenia przekazu wybrano niestandardowe miejsca i nośniki, które przedstawiały śpiących nastolatków w kartonach, na gazetach, przystankach i w windzie.

To właśnie w taki sposób – tam gdzie się tego nie spodziewamy i tam gdzie dotyczy to danego problemu – powinny być tworzone kampanie społeczne.

„Didn’t notice her? That’s the real problem. Stop teen homelessness.”
„While you’re warm in bed, remeber hundrets of teens aren’t.”
„Maybe he’d have a better place to sleep if we all opened our eyes.”

Pathfinder_Outdoor-3D_girl_7
Pathfinder_Outdoor-3D_girl_6
Pathfinder_Outdoor-3D_girl_5
Pathfinder_Outdoor-3D_girl_4
Pathfinder_Outdoor-3D_girl_3
Pathfinder_Outdoor-3D_girl_2
Pathfinder_Outdoor-3D_girl