„Gdyby głupota miała skrzydła” – największe katastrofy marketingu – KONKURS z Onepress.pl

O ludzkiej głupocie, marketingowych błędach, upadkach gigantów i licznych grzechach wielkich marek z pewnością mogłaby powstać niejedna książka. Jako że przyjemnie (ale i pouczająco) czyta się o cudzych porażkach i potknięciach chcielibyśmy wyłonić największą gafę marketingową tego roku. W branży reklamowej aż roi się od nieprzemyślanych wpadek i trudnych do wyjaśnienia decyzji. Najwyższa pora więc wybrać najgorszą!

Jaka piękna tragedia!

Wprost idealnie analizę głupoty wykłada książka „Gdyby głupota mi@ła skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu HI-TECH” – książka z cyklu must read, która jest do wygrania w naszym konkursie! Bezkompromisowo i uszczypliwie poddaje analizie największe wpadki w dziedzinie HI-TECH jednych z najbardziej rozpoznawalnych koncernów na świecie m.in. IBM, Apple, Microsoft, Google czy Motorola. Oprócz analizy głupoty znajdziesz w niej również wskazówki jak tej głupoty się wystrzegać i jak zgrabnym łukiem omijać czyhające na nas pułapki; a wszystko to w naprawdę błyskotliwy i humorystyczny sposób.

Jak wygrać książkę?

Co trzeba zrobić aby wygrać jedną z trzech książek autorstwa Merrill’a R. Chapman’a „Gdyby głupota mi@ła skrzydała. Największe katastrofy marketingu Hi-TECH”?

Napisz w komentarzu do tego wpisu jaka reklama/kampania/działanie marketingowe było Twoim zdaniem największą wpadką/porażką/nieporozumieniem w 2012 roku i wyjaśnij dlaczego.

Zasady konkursu:

  • Odpowiedz w komentarzu pod tym wpisem na wyżej zadanie pytanie.
  • Bierzemy pod uwagę reklamy/kampanie wszelkiej maści (prasowe, społeczne, zewnętrzne, polityczne, telewizyjne, internetowe, polskie i zagraniczne… – wybór należy do Ciebie).
  • Komentarz musi pojawić się pod wpisem do dnia 10.10.2012r. do godziny  23:00.
  • Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi najpóźniej do dnia 12.10.2012r. na stronie PrzerwaNaReklame.pl oraz naszym fan page’u facebook.com/PrzerwaNaReklame. Zwycięzcy zostaną poproszeni o kontakt mailowy w celu podania danych do wysyłki nagrody.
  • 3 książki, których sponsorem jest księgarnia internetowa Onepress.pl powędrują do osób, które odpowiednio uargumentują swoją odpowiedź (I nie pytajcie nas co oznacza „odpowiednio” – zaskoczcie nas! 🙂 )
  • A teraz do dzieła!