Interaktywna reklama Durex Digital Love

“Jeżeli ktoś by Ci powiedział, że można uprawiać seks z prawdziwym partnerem za pośrednictwem komputera to uwierzyłbyś? Teraz to możliwe dzięki Digital Love!”.

„Jeżeli uważasz, że seks służy tylko prokreacji to nie czytaj dalej”

Wystarczy, że wybierzesz partnera z dowolnej części świata, przyłożysz swoją dłoń do monitora i pozostaniesz skupionym. Bezpieczna przyjemność gotowa! Dzięki Digital Love możesz cieszyć się prawdziwym stosunkiem bez żadnego ryzyka. – chwytliwe prawda?


I właśnie o to chodziło producentowi prezerwatyw Durex, który to uruchomił innowacyjną stronę internetową. Po wejściu na stronę, na której króluje „laboratoryjna” grafika pewna z wyglądu doświadczona i urodziwa Pani wyjaśni Tobie na czym polega to nowatorskie, wirtualno-realne przeżycie. Dalej usłyszysz bardzo przekonujące recenzje osób, które już skorzystały z wirtualnej miłości i przeżyły najlepszy orgazm w swoim życiu.

Wystarczy zastosować się do wskazówek, żeby po chwili przekonać się, że to tylko reklama prezerwatyw (sic!). Imponujący wydaje się być nie tylko sam pomysł na przyciągnięcie uwagi ale również sposób wykonania. Strona jest bardzo profesjonalnie przygotowana. Cała kampania Durex Digital Love przeznaczona jest dla konsumentów z Arabii Saudyjskiej i krajów Bliskiego Wschodu, gdzie niechętnie manifestuje się poparcie dla stosowania środków antykoncepcyjnych.

Jak twierdzą producenci kampanii, ma ona pomóc ludziom pomóc w tworzeniu świadomych relacji opartych na miłości i akceptacji, a nie strachu, zazdrości, gniewie i własności. „Nadszedł czas, aby odejść od przestarzałych idei o miłości i intymności”. Czy kampania rzeczywiście spełni swoje zadanie?

Czas spróbować. Może jednak zadziała? http://digital-love.org/