Jak skutecznie wpływać na ludzi? Konkurs z Cialdinim.

Przerwa Na Reklamę bierze udział w konkursie Blog Roku. Wiemy, że nasi czytelnicy także lubią konkursy, dlatego postanowiliśmy jeden specjalny zorganizować. Dzięki Wydawnictwu ONEPRESS macie szansę zdobyć na własność egzemplarz klasycznej już pozycji z psychologii społecznej. Do tego dorzucamy koszulkę i kubek z kolekcji Płodni.com!

O Robercie Cialdinim słyszeli zapewne nie tylko studenci socjologii czy psychologii, ale także czytelnicy popularnych czasopism opiniotwórczych i serwisów internetowych. Teoretyk i praktyk, naukowiec i biznesmen, sformułował podstawowe zasady wywierania wpływu na ludzi. Zaskakujące w swej prostocie, równie skuteczne, co wszechobecne. Jedną z nich właśnie zastosowałem i jeśli czytacie ten tekst w dalszym ciągu, zrobiłem to z powodzeniem;) To reguła konsekwencji.

Jeśli chcecie poznać pozostałe zależności, czytając ciekawą książkę w unikalnej koszulce na sobie, popijając ulubiony napój z równie unikalnego kubka – zapraszamy do zabawy!

W głosowaniu na Blog Roku do pierwszego miejsca brakuje nam jeszcze trochę głosów. W związku z tym Wasze zadanie polega na odpowiedzi na następujące pytanie:

Dlaczego Przerwa Na Reklamę powinna zostać Blogiem Roku?

Biorąc pod uwagę fakt, że głosowanie kończy się w najbliższy czwartek o 12.00, nasz konkurs będzie trwał właśnie do tego momentu. Nagrodzimy trzy najbardziej kreatywne odpowiedzi. Zatem do dzieła!

Zasady konkursu:
• Odpowiedz w komentarzu pod tym wpisem na wyżej zadane pytanie.
• Docenimy najbardziej kreatywne odpowiedzi.
• Komentarz musi pojawić się pod wpisem do dnia 31.01.2013 r. do godziny 12:00.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi najpóźniej do końca dnia 31.01.2013r. na stronie PrzerwaNaReklame.pl oraz naszym fanpage’u facebook.com/PrzerwaNaReklame. Zwycięzcy zostaną poproszeni o kontakt mailowy w celu podania danych do wysyłki nagrody.

Zachęcamy do udziału w naszym konkursie oraz do wsparcia Przerwy Na Reklamę w konkursie Blog Roku – liczy się każdy sms o treści B00197 na numer 7122.