Jak wybrać najlepszy start-up?

Jak pozyskać pomysł, który będzie można przerodzić w start-up i w niego zainwestować? Na to pytanie od kilku lat próbują sobie odpowiedzieć inwestorzy i aniołowie biznesu którzy tak chętnie rzucili się po pieniądze, które na inwestycje płyną z funduszy unijnych. Co jakiś czas widać także próby tworzenia konkursów na najlepszy pomysł – nigdy jednak na taką skalę jak miało to miejsce w poniższym przykładzie.

Czy mając do dyspozycji powierzchnię 760 metrów kwadratowych z przeznaczeniem na sklep mielibyście pomysł na fajne przedsięwzięcie? Setki ludzi miało, a wygrały dwie panie 🙂 Kampania wspierana outdoorem, prasą i w sieci. Kilkadziesiąt milionów wyszukiwań w sieci i kilkaset tysięcy fanów na FB to niezły winik jak na 5 milionową populację. Więcej na filmie.