Jakiej platformy użyć do promowania swojej marki?

Odpowiedź jest dość tendencyjna – portalu Facebook.com. Jednak gdy nie da się więcej wycisnąć z naszego fan page’a, a konkurencyjne marki równie dobrze radzą sobie z promocją, nasuwa się pytanie: czy opłaca się inwestować w inne platformy? Na to pytanie odpowiada poniższy diagram, w którym zostali wzięci pod lupę trzej najwięksi gracze: Facebook, Twitter, Google+.

Po krótce analizując:
Facebook jest dobry na wszystko, a bezkonkurencyjny w przypadku ‚Szybkich zakupów’, ‚Mody’, ‚Elektroniki’,’Urody’,’Alkoholu’,
Twitter obowiązkowo gdy mamy doczynienia z ‚Mediami’ i ‚Liniami lotniczymi’, mniej korzystniej w Telekomunikacji, Ecommerce, w innych przypadkach należy się dobrze zastanowić nad inwestycją,
Google+ nie zaszkodzi w przypadku ‚Linie lotnicze’, ‚Media’, ‚Samochody’.

Są to jednak statystyki światowe, 10 największych marek w social media z każdej dziedziny. W przypadku Polski pewnie wyglądałyby troszkę inaczej, chociażby ze względu na mniejszą popularność Twittera 😉