KONKURS! Do wygrania 5 książkowych ‚must have’!

Dzięki współpracy z Wydawnictwem Onepress mamy przyjemność ogłosić kolejny konkurs, w którym do wygrania naprawdę fajne i wartościowe książki, które będąc w branży  czy też interesując się reklamą i światem social media koniecznie musicie przeczytać. Tym razem przygotowaliśmy dla Was aż 5 pozycji i to Wy sami wybierzecie, którą z nich chcielibyście zgarnąć. 

Biblia sprzedaży | Arkadiusz Bednarski 

Książkowa nowość autorstwa Arkadiusza Bednarskiego – jednego z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i sprzedaży. Autor bestsellerów.

Neuromarketing 2.0 | Jakub Woźniak

Z tej pozycji dowiesz się jak wygrać wojnę o umysł klienta, skonstruować nieśmiertelną duszę marki czy też jak projektować komunikację sensoryczną.

Skuteczne Social Media | Anna Miotk

Ta książka przybliży Wam marketingowego Graala, z którym jednak może coś jest nie tak. Autorka stawia tezę o rozczarowaniu social mediami i braku możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji.

Strategia reklamy, marki, produktów i usług | Agnieszka Dejnaka

Esencja wiedzy o reklamie w jej marketingowym ujęciu. To taki elementarz, który przyda Ci się na początku drogi w tej branży.

Media społecznościowe bez ściemy | Jason Falls, Erik Deckers

Tę książkę napisali praktycy w swojej dziedzinie. Podpowiedzą jak stworzyć strategię, umiejętnie określić cele, zwiększyć techniki sprzedaży i skutecznie wykorzystywać media społecznościowe.

Co zrobić aby wygrać jedną z pięciu książek? Prościej już być nie może 😉

– Napisz w komentarzu pod tym wpisem, którą z książek chciałbyś zgarnąć uzasadniając dlaczego wybrałeś właśnie tą pozycję.

– Doceniamy najbardziej kreatywne odpowiedzi (puśćcie wodze wyobraźni).

– Odpowiedzi zbieramy przez tydzień, do 19 czerwca b.r., do 23:59 😉

– Wyniki konkursu pojawią się na naszym blogu do 21 czerwca.