KONKURS! Do wygrania „Biblia sprzedaży” pod patronatem PrzerwaNaReklame.pl

„Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem – mową ciała – stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksiągu Biblii sprzedaży by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom”. 

Idźcie i sprzedawajcie!

Przed Wami kolejna z książkowych nowości – „Biblia sprzedaży” autorstwa Arkadiusza Bednarskiego – jednego z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i sprzedaży. Autor bestsellerów.

Dzięki współpracującemu z nami Wydawnictwu Onepress możecie wygrać jedną z czterech książek, której jesteśmy patronem.  Jak to zrobić?

– Odpowiedz pod tym wpisem na pytanie „Jakie są najważniejsze cechy i umiejętności dobrego sprzedawcy?”

– Doceniamy najbardziej kreatywne i pojechane odpowiedzi (interpretacja dowolna; puśćcie wodze wyobraźni).

– Odpowiedzi zbieramy przez tydzień, do 20 maja b.r.

– Wyniki konkursu pojawią się na naszym blogu 21 maja.

Powodzenia!