Kreatywni specjaliści od rozwodów

Prawnicy specjalizujący się w rozwodach nigdy dotąd nie narzekali na brak zleceń. Jednak z biegiem czasu konkurencja wzrosła i zmusiła ich do szukania nowych sposobów reklamowania swoich usług. Promocja specjalisty od rozwodów nie jest łatwa i wymaga dużego wyczucia, bowiem w przeciwnym razie prawnik może być postrzegany jako osoba chcąca się wzbogacić na czyimś nieszczęściu. Reklamy usług prawniczych powinny więc nieść za sobą pozytywny przekaz, i w miarę możliwości, bazować na rozwiązaniach odwołujących się do poczucia humoru odbiorcy. Jednym z przykładów skutecznej promocji specjalisty od spraw rozwodowych jest opisywana już przez nas reklama w windzie. Jeśli podobało Wam się wykorzystanie efektu rozciętego zdjęcia w reklamie, to koniecznie zobaczcie inne formy promowania mediatorów rozwodowych. Panie i panowie, przedstawiamy najbardziej kreatywne reklamy kancelarii prawnych!

Pałeczki ze złamanym sercem

Gdy klienci azjatyckich restauracji odbierali zamówione dania, otrzymywali także drewniane pałeczki z czarnym serduszkiem. Po ich przełamaniu obydwie połówki serca rozdzielały się symbolizując zakończenie związku dwóch osób. Cała akcja miała na celu zwiększenie liczby wejść na stronę specjalisty od rozwodów. Aby zrealizować to założenie, na jednej z pałeczek umieszczono napis: www.divorce.at. Efektem niebanalnej akcji reklamowej było potrojenie liczby odwiedzin strony internetowej prawnika.

Wizytówka dla skłóconych par

Świetnym, a zarazem niskobudżetowym pomysłem na wypromowanie usług specjalisty od rozwodów było stworzenie podwójnej wizytówki. Na pierwszy rzut oka nic nie wyróżniało tej kartki spośród tysiąca innych. Wystarczyło jednak zgiąć ją wpół, by otrzymać dwie, pełnowartościowe wizytówki – po jednej dla każdego ze skłóconej pary.

Morderstwo Kupidyna

W pomysłową formę promocji swoich usług zainwestował także prawnik, reklamujący się za pomocą plakatu z Kupidynem. Na białym tle widzimy uskrzydlonego boga miłości, który poległ przebity strzałą. Zwłoki chłopca leżącego na małżeńskim łożu dobitnie wskazują na to, że miłość wygasła i nikomu nie uda się już jej ożywić. Przekaz plakatu jest jasny, lecz został podany w takiej formie, że nie wywołuje smutku. Za to z całą pewnością wyróżnia usługi błyskotliwego specjalisty od rozwodów na tle konkurencji.

Wizytówka w kartoniku prezerwatyw

Jeśli Waszym zdaniem promocja usług prawnych w azjatyckich restauracjach była oryginalnym pomysłem, to co powiecie na kontrowersyjną reklamę w motelach? Pracownicy agencji wynajętej przez mediatora rozwodowego postanowili dotrzeć do grupy osób, które potencjalnie zdradzają swoich małżonków w motelach. W tym celu stworzyli kartoniki od prezerwatyw, w których wnętrzu ukryli dane kontaktowe do prawnika. U góry fioletowych opakowań nie umieścili tradycyjnej wagi, ani logo biura kancelarii, lecz obrazek z kopulującą parą. Niebanalna reklama szybko odbiła się echem w mediach – mówiono o niej w kilku programach radiowych oraz komentowano na blogach.