Naturyści rozdają ciuchy

Z założenia fundacje i organizacje zajmujące się doraźną pomocą dla osób najuboższych nie posiadają dużych budżetów na promocję własnych inicjatyw. Nie inaczej było i w tym przypadku. Klient potrzebował od agencji pomysły, którego realizacja nie zrujnuje całego budżetu organizacji, a jednocześnie przyczyni się do pomocy ich podopiecznym.

Po raz kolejny prosty i tani pomysł okazał się kluczem do sukcesu. Bardzo często na tym blogu pada pytanie – Jak bez wydawania dużych budżetów zainteresować media naszą firmą? Tym razem postanowiono zagrać w dość nietypowy sposób – poproszono naturystów aby podzielili się z biedniejszymi od siebie tym czego nie potrzebują.

Wystarczył jeden billboard i pojedyncza akcja zrealizowana na plaży nudystów by zainteresować sprawą lokalne media i internautów. Najważniejszy okazał się jednak efekt – w ciągu zaledwie dwóch tygodni zebrano ponad 5 ton odzieży! 🙂