marketing

Dobra kampania marketingowa jest jak operacja na żywym organizmie. Bez wcześniejszych badań łatwo popełnić błąd, który może słono kosztować i zostawić rysę na wizerunku marki. Spore ryzyko, prawda? Czy wiesz kto jest Twoim klientem, jakie są jego potrzeby i gdzie go odnaleźć by osiągnąć założony zysk? Czy znasz wszystkie narzędzia reklamowe, które możesz wykorzystać do promocji? A może nie masz czasu na śledzenie nowinek? Zapraszamy do śledzenia tego działu – szybko nadrobisz zaległości.

Efekty krwawej miny w restauracji

Są cele dla których marketingowiec może posłużyć się wszelkimi metodami. W niektórych restauracjach w Nowej Zelandii wystarczy otworzyć opakowanie ketchupu by …

Kampania walki z rakiem

Nowotwór to choroba, którą z całą pewnością każdy z nas chciałby omijać szerokim łukiem. Niestety bardzo często na własne życzenie pozwalamy …

FlashMob dla Oprah Winfrey

Z okazji oficjalnego otwarcia 24. sezonu talk show Oprah Winfrey, zespół the Black Eyed Peas wykonał utwór „I Gotta Feeling” dla …