marketing

Dobra kampania marketingowa jest jak operacja na żywym organizmie. Bez wcześniejszych badań łatwo popełnić błąd, który może słono kosztować i zostawić rysę na wizerunku marki. Spore ryzyko, prawda? Czy wiesz kto jest Twoim klientem, jakie są jego potrzeby i gdzie go odnaleźć by osiągnąć założony zysk? Czy znasz wszystkie narzędzia reklamowe, które możesz wykorzystać do promocji? A może nie masz czasu na śledzenie nowinek? Zapraszamy do śledzenia tego działu – szybko nadrobisz zaległości.

Nie taka matura straszna

Matury 2015 trwają w najlepsze! Dzisiaj uczniowie zmagają się z królową nauk- matematyką. Znacie jakieś przesądy maturalne? Trzeba odwiedzić Częstochowę, uczyć …

You can dance, Michelle!

Pamiętacie scenę z „Love Actually”, w której grany przez Hugh Granta premier Wielkiej Brytanii tańczy w rytm „Jump (For My Love)” …

Przesłanie z kartonu

Nie, ten tekst nie będzie o rzeczniku Play, przepraszającym napisem na tekturze, nie będzie też o kartonowej akcji fundacji Rak’n’Roll – …

Niech dzieje się hejt!

Fala lodu od ponad miesiąca skutecznie zalewa ludzi oraz internet. Wszystko przez ALS Ice Bucket Challenge, które zaczęło się z głośnym …

Kochasz, ale nie biegasz?

Jak wzbudzić zainteresowanie produktem czy usługą u coraz bardziej wybrednych i wymagających konsumentów? Można spróbować ich zaczepić i trochę się z …

Beyonce Can Do It!

Muzyka nie jest moją mocną stroną – nucę to, co wpadnie mi w ucho (często nieświadoma, że to jakiś totalny obciach), …

Oczy na drogę!

Ile razy zdarzyło Wam się prowadząc samochód wysyłać SMS-y czy rozmawiać przez telefon bez zestawu słuchawkowego czy głośnomówiącego? Niby wszyscy wiemy, …

Emocjonalni-nieracjonalni

Podobno 80% nowo wprowadzanych na rynek produktów ponosi porażkę. Dlatego też, by zminimalizować ryzyko niepowodzenia, już na samym starcie firmy korzystają …

Świętość na bogato

Czy wiarę można zmonetyzować? Kupić/ sprzedać/ skonsumować? Powinniśmy się oburzyć – taki mamy kraj, ale rzeczywistość jak zwykle idzie swoją drogą …

Wyniki konkursu z Onepress!

Mamy już wyniki konkursu, w którym wygrać mogliście książkę „Zarządzanie kryzysem w social media”. Pytanie nie należało do najtrudniejszych i wszyscy z …