marketing

Dobra kampania marketingowa jest jak operacja na żywym organizmie. Bez wcześniejszych badań łatwo popełnić błąd, który może słono kosztować i zostawić rysę na wizerunku marki. Spore ryzyko, prawda? Czy wiesz kto jest Twoim klientem, jakie są jego potrzeby i gdzie go odnaleźć by osiągnąć założony zysk? Czy znasz wszystkie narzędzia reklamowe, które możesz wykorzystać do promocji? A może nie masz czasu na śledzenie nowinek? Zapraszamy do śledzenia tego działu – szybko nadrobisz zaległości.

Wyniki konkursu z Onepress!

Mamy wyniki konkursu, w którym to sami mogliście wybrać jaką książkę zgarniecie. Odpowiedzi mnóstwo, wybór jak zawsze trudny. Dorzuciliśmy dodatkowo jedną …

Nigdy nie mów nigdy?

Zastanówcie się, czego nigdy nie powiedzielibyście? Ile osób, tyle odpowiedzi – wiadomo. Jednak, gdyby pomyśleć o tym w kontekście miasta, okazuje …

Coca-cola? Zawsze!

66 341 123 to dużo czy mało? Jeśli komuś trudno oszacować, wystarczy uświadomić sobie, że Polska ma ok. 38 mln mieszkańców, Włochy ok. …