marketing

Dobra kampania marketingowa jest jak operacja na żywym organizmie. Bez wcześniejszych badań łatwo popełnić błąd, który może słono kosztować i zostawić rysę na wizerunku marki. Spore ryzyko, prawda? Czy wiesz kto jest Twoim klientem, jakie są jego potrzeby i gdzie go odnaleźć by osiągnąć założony zysk? Czy znasz wszystkie narzędzia reklamowe, które możesz wykorzystać do promocji? A może nie masz czasu na śledzenie nowinek? Zapraszamy do śledzenia tego działu – szybko nadrobisz zaległości.
Google Remarketing

Remarketing w Google

Remarketing to funkcjonalność wdrożona jakiś czas temu do kont Google AdWords służąca do wyświetlania reklam graficznych w sieci partnerskiej Google, użytkownikom …

Nivea psoci i poci:)

Premierę  nowego produktu Nivea Duo Stress ekipa Nivei postanowiła uczcić nie lada zasadzką dla wybranych pasażerów lotniska. Zajęci czytaniem, rozmową przez …

Steve Jobs polskiej polityki

Są łatwi do zmanipulowania, oglądają pornografię i piją piwo – taki obraz przeciętnego, polskiego internauty przedstawił w 2008 roku Jarosław Kaczyński, …

Bydło na farmie fanów

Najważniejszą kompetencją intelektualną nie jest dziś już wiedza, ale umiejętność oddzielania informacji wartościowej od informacyjnych śmieci. Zmysł krytyczny to umiejętność niezbędna, …

Koniec marzeń

Kiedy byłem jeszcze bardzo mały i zaczynałem słuchać muzyki, wymyśliłem sobie, że kiedyś będę miał na półce 1000 albumów na płytach …