Pozdro Techno jak zawsze w formie

Wideo to jeden z najbardziej pożądanych elementów komunikacji marki z klientem. Budowanie relacji, zwiększanie zaangażowania, wywoływanie emocji – w taki sposób wideo tworzy historię i wiąże nas z marką.

Organizowany w Białymstoku Up To Date od 6 lat gości na festiwalowej mapie Polski. W ostatni piątek, 16 września, pojawił się najnowszy materiał wideo promujący imprezę. Wiele osób, ze mną włącznie, czekało na ten film, ponieważ od lat organizatorzy budują swoją markę w niesztampowy sposób. Jak zawsze najważniejszy jest oryginalny koncept i świetna muzyka. Video marketing wykorzystują w 100%.

Bagaż życia (Up To Date Festival 2016):

Warto zobaczyć wszystkie filmy promujące to wydarzenie. Styl i emocje towarzyszące tym materiałom są niebanalne i zaskakujące. Wszystko tak na serio zaczęło się od najpopularniejszego, jak do tej pory, materiału z 2011 roku „Takie coś  jest możliwe tylko w Białymstoku…”. Kolejne wideo z 2012 roku promujące festiwal łamało standardy – było prawdziwą ręczną robotą.  W 2013 roku pojawił się „brand hero” w postaci ziomka Cinka z kumplem Damianem, z którymi nakręcono kilka „blokowych” materiałów (wszystkie do obejrzenia na kanale festiwalu na YouTube). Nawet sam prof. dr hab. Jak Miodek pokusił się o wyjaśnienie zagadnień językowych jak „POZDRO TECHNO”. W 2014 roku do tworzonej historii marki, z miłości do muzyki, wkroczył stryj Zygmunt, chrzestny Cinka. Powstała swego rodzaju „telenowela” promująca festiwal, którą możecie zobaczyć tutaj.  Sploty zdarzeń doprowadził do powstania, według mnie, najlepszego promo w historii tej imprezy. Materiał „THE ROOM” to opowieść o monochromatycznej instalacji, która uległą zniszczeniu i została odbudowana w nieco innej skali.  Pomysł na najnowszy film promujący festiwal pojawił się niespodziewanie. Organizatorzy komentują to tak: „Kto dobry filmowy gracz ten wie, że jednoczesny rozwój kreacji i start produkcji to jest nie lada wyzwanie. Troszeczkę jak mieć pełną remizę gości weselnych i dopiero co zaczynać obierać ziemniaki rękoma zaproszonych kuzynów.”

Obejrzenie tych filmów polecam nie tylko dlatego, że jestem z Podlasia i „moje miasto to Białystok”.  Jest to czysta przyjemność i zderzenie z video marketingiem najlepszej jakości.

2011 „Takie coś jest możliwe…

2012 „The Real Thing”

2013 Cinek po pierwszej nutce:

2013 Jan Miodek:

2014 Miłość do muzyki:

2015 The ROOM