Przerwa na Noc Reklamożerców w Multikinie – konkurs z wejściówkami!

Unikalne święto reklamy zbliża się wielkimi krokami. Już w najbliższy piątek, 23 listopada, w Multikinach w całej Polsce miłośnicy sztuki reklamowej będą mieli okazję oddać się swej pasji. Jeśli do nich należycie, czeka Was 6 godzin dobrej zabawy oraz inspirujących treści, przeplatanych przygotowanymi przez organizatorów atrakcjami. Dla widzów z Poznania mamy 10 podwójnych wejściówek

Noc Reklamożerców to uznana marka, poza festiwalem w Cannes to najbardziej na świecie znana impreza branżowa. Nie zobaczysz tam nudnych reklam telewizyjnych tworzonych według ogranych schematów, nie odczujesz zniecierpliwienia. Zamiast tego będziesz pod wrażeniem pomysłów najbardziej kreatywnych artystów reklamy z całego świata, twórców filmów zabawnych i wzruszających, kiczowatych i tchnących elegancją. Każdy reklamożerca znajdzie w Multikinie coś dla siebie – zarówno doświadczony pracownik agencji, jak i zainteresowany tematem student. – Pokazom filmów towarzyszyć będą liczne atrakcje dodatkowe w holu kina: animacje i konkursy z nagrodami ufundowanymi przez partnerów i sponsorów Nocy Reklamożerców – mówi Adam Czub, Specjalista ds. Marketingu, Multikino 51.

Impreza organizowana jest od ponad 30 lat, odbywa się w 40 krajach na całym świecie, w samej Polsce po raz 21-szy. Tegoroczna edycja to jubileusz dla Multikina, które będzie gościć reklamożerców już po raz dziesiąty. A wszystko zaczęło się w 1981 roku we Francji, w małym paryskim kinie, by już 10 lat później cieszyć się rozgłosem na całym świecie, a od 1992 roku także w Polsce. Pomysłodawcą projektu jest Jean Marie Boursicot, jego zbiory zawierają obecnie ponad 500 000 tysięcy reklam i stale się powiększają. To z tego największego na świecie archiwum zbiorów reklamowych pochodzą filmy, które będziecie mogli zobaczyć już w nocy z piątku na sobotę.

Jak wygrać wejściówki?

Niektórzy z Was mają szansę wygrać bezpłatne wejściówki w naszym konkursie! Mieszkańców Poznania zapraszamy do zabawy, w której będą mieli okazję wykazać się znajomością świata reklamy oraz własną kreatywnością, w zamian otrzymując 1 z 10 podwójnych zaproszeń na Noc Reklamożerców w Poznaniu w Multikinie 51.

Chętnych do udziału prosimy o wskazanie najlepszej według Was reklamy nagrodzonej w tym roku podczas festiwalu Cannes Lions oraz uzasadnienie swojego wyboru. Najciekawsze wypowiedzi nagrodzimy.

 Zasady konkursu:

  • Odpowiedz w komentarzu pod tym wpisem na wyżej zadanie pytanie.
  • Docenimy oryginalne komentarze z zasadnym wyjaśnieniem Twojej opinii.
  • Komentarz musi pojawić się pod wpisem do dnia 21.11.2012r. do godziny  23:00.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi najpóźniej do dnia 22.11.2012r. na stronie PrzerwaNaReklame.pl oraz naszym fan page’u facebook.com/PrzerwaNaReklame. Zwycięzcy zostaną poproszeni o kontakt mailowy w celu wysłania informacji na temat odbioru biletów.