Przerwa Na Reklamę SHOW II „Czy kościół stworzył marketing?” – podsumowanie

Już tydzień minął od chwili kiedy po raz VII spotkaliśmy się w Poznaniu w gronie osób związanych z marketingiem, PR, reklamą. Tym razem z zaproszonymi z tej okazji gośćmi rozmawialiśmy o tym czy marketing został stworzony przez kościół.

 

Po spotkaniu do wszystkich osób, które przyszły przesłaliśmy krótką anonimową ankietę z prośbą o odpowiedź na pytania, które pozwolą nam zmienić formułę spotkań na jeszcze bardziej ciekawą. Część przyszła mimo wszystko drogą mailową, a ja zobligowałem się do odniesienia się do kluczowych kwestii na forum.

Jak oceniasz formułę spotkania?

Bardzo ciekawa. Szczególnie urozmaicenie,np. konkursem dla gości.

dosyć intrygujące, tematyka przyciąga uwagę, żywe prowadzenie, warto przychodzić

formuła spotkań bardzo mi się spodobała, zwłaszcza iż była w miarę luźna, ale nie „rozlazła” nie mam zastrzeżeń

Pub to dobre miejsce! Barmani powinni mniej komentować i przeszkadzać:)!

Cieszę się, że luźna formuła przypadła wszystkim do gustu (przynajmniej tym, którzy zdecydowali się wypowiedzieć w ankiecie). Obiecujemy, że na kolejnych spotkaniach przerywniki także się pojawią. Jeżeli chodzi o miejsce to zdecydowanie chcemy zostać w klubie / pubie, choć w tej chwili nie potrafię jeszcze zadeklarować czy będzie to nadal Johny Rocker czy może jednak inne miejsce. Z pewnością chcemy by była możliwość pozostania po spotkaniu i porozmawiania przy napojach.

Co byś zmienił/a w spotkaniach?

klub – tłok uniemożliwiał z daleka widzenie „sceny”

Postawiłbym na lepsze przygotowanie techniczne. Starałbym się bardziej zaangażować publikę.

Frekwencja niestety (lub stety 🙂 ) przekroczyła nasze wcześniejsze informację na temat ilości zainteresowanych osób. Tych którzy musieli stać przepraszamy za brak wolnych miejsc siedzących – na spotkaniu pojawiło się znacznie więcej osób niż na liście na którą prosiliśmy by wcześniej się wpisać. Zapełniliśmy cały klub, a Ci którzy znają miejsce wiedzą, że sala nie jest mała.
Problemy techniczne to faktycznie był kłopot. W dniu spotkania najpierw „poszedł z dymem” nasz projektor by już na samym miejscu okazało się, że obraz możemy puścić ze sceny, a dźwięk z końca sali. Takim oto sposobem mieliśmy brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem. Na przyszłość postaramy się coś z tym zrobić choć wiele uzależnione jest od lokalu.

Jak oceniasz występ/przygotowanie prowadzących?

Bardzo dobrze,jeśli chodzi o wysokiego 😉 Co do mniejszego trochę się jąkał,ale też było ok ;]

Tak, ja to ten ‚mniejszy’ 😉 Postaram się popracować nad moim ‚yyy’, ‚eee’, ‚aaa’ do kolejnego spotkania i mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej.

Poprosiliśmy uczestników także o informację czego powinny dotyczyć kolejne spotkania. Zebraliśmy sporo propozycji, które z całą pewnością wcześniej czy później zrealizujemy. Kolejne spotkanie jak już wiadomo będzie dotyczyło social-media. Data zostanie podana w najbliższym czasie.

Za wsparcie chciałbym także podziękować naszym dotychczasowym partnerom. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z nimi przy projekcie i póki co nie zamierzamy z nich zrezygnować :). dotPR to agencja, która wspiera nas w budowaniu relacji z dziennikarzami – udało im się zainteresować dziennikarzy tak bardzo, że najpopularniejsza w regionie telewizja 2x postanowiła zrobić wejście na żywo w trakcie trwania spotkania. OOH magazine już dziś także mogę z czystym sumieniem potwierdzić, że magazyn został naszym partnerem medialnym. Co miesiąc czytelnicy będą mogli zapoznać się z przeglądem najciekawszych światowych kampanii reklamowych w dziale o znajomo brzmiącym tytule ‚Przerwa Na Reklamę’ :), zapoznać się z wywiadem przeprowadzonym z gośćmi spotkań, oraz relacją z samego wydarzenia. Dla gości znajdzie się także magazyn, który będzie wydawany podczas spotkań. Studio WIPI przygotowuje dla nas materiały video dzięki czemu spotkania dostępne są w sieci.

Pozostaje mi tylko zaprosić do oglądania video.