Reklamy tekstowe w AdWords teraz niemal o 50% dłuższe!

Marketing_animacja

Na kontach AdWords pojawiła się możliwość tworzenia rozszerzonych reklam tekstowych. Jakie są różnice? Otóż możemy w reklamie zawrzeć znacznie więcej znaków. Nagłówek został podzielony na dwa wersy mogące zawierać po 30 znaków każdy zamiast jednego 25-znakowego. Natomiast zamiast dwóch linijek tekstu po 35 znaków otrzymaliśmy jedno duże pole mieszczące aż 80 znaków. Łącznie reklamy mogą więc zwiększyć swoją objętość o całe 45 znaków! Dodatkowo nowe reklamy automatycznie dostosowują się do urządzeń mobilnych. Zmienia się również wyświetlany URL w reklamach, w którym możemy edytować dwa pola występujące za nazwą domeny, każde po 15 znaków.

Dzięki tym zmianom możemy zawrzeć w reklamach znacznie więcej informacji i zwiększyć ich widoczność na tle konkurencji.

standardowa reklama2 RAMKA
Standardowa reklama tekstowa

 

rozszerzona reklama RAMKARozszerzona reklama tekstowa