Spektakularne połączenie świata offline z online, czyli #MINIartbeat

Całkiem niedawno, bo od 5 do 19 sierpnia można  było zauważyć wyjątkowy model MINI Countryman na ulicach Londynu. Dlaczego wyjątkowy? Powoli, już wszystko tłumaczę 😉 Pierwsze interaktywne auto, jeżdżące po ulicach, emitujące krótkie filmiki fanów MINI z Facebooka i Twittera. Brzmi kozacko, a według mnie cała akcja wypadła jeszcze bardziej kozacko, ale to ocenicie sami.

48 000 LEDów na jednym małym autku, zagwarantowało, że miłośnicy marketingu i nie tylko, na bardzo długi okres zapamiętają tą genialną kampanię.

Swoje video można było przesłać na kilka sposobów! Mianowicie za pośrednictwem apki na FB, strony www MINI SPACE, albo poprzez Twittera, wgrywając swój filmik dodając hashtag #MINIartbeat. Każdy użytkownik mógł spersonalizować swoją projekcję dobierając kolorystykę i bit. Nie dość, że ich filmiki zwiedziły Londyn to dodatkowym bonusem był klip, który można było sobie wygenerować z własnym video na aucie.

Co sądzicie o tej akcji? Ja się jaram i przy okazji rozkminiam czy kiedyś spotkamy takie MINI na polskich ulicach… 😉