„Społecznościowy BOOM!” – KONKURS z wydawnictwem Onepress

BOOM na media społecznościowe stał się faktem. Oprócz tego, że znajdują się w nich szarzy Kowalscy, do social media wkroczyli również duży gracze. Coraz więcej firm dostrzega potencjał Facebooka czy Twittera i co ciekawe nie są to tylko giganci. Za dostrzeżeniem szerokich możliwości dotarcia do klientów poszły również pieniądze. Z roku na rok zwiększają się budżety na wydatki na działania w social media. Media społecznościowe stały się najlepszym, najtańszym i najbardziej bezpośrednim sposobem komunikowania.

O tym jak wykorzystać do maksimum Facebooka, LinkedIn, Twittera czy YouTube’a traktuje książka z wydawnictwa Onepress – „Społecznościowy BOOM” Jeffrey’a Gitomer’a. Dowiesz się z niej jak wykorzystać potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku. Poznasz wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych .

Jak wygrać książke?

Razem z Onepress, partnerem konkursu przygotowaliśmy dla Was trzy książki, które możecie wygrać odpowiadając na proste pytanie.

Napisz w komentarzu do tego wpisu czy Twoim zdaniem media społecznościowe sprawdzają się w każdej branży i wyjaśnij w kilku słowach dlaczego.

Zasady konkursu:

  • Odpowiedz w komentarzu pod tym wpisem na wyżej zadanie pytanie.
  • Docenimy oryginalne komentarze z zasadnym wyjaśnieniem Twojej opinii.
  • Komentarz musi pojawić się pod wpisem do dnia 09.11.2012r. do godziny  23:00.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi najpóźniej do dnia 13.11.2012r. na stronie PrzerwaNaReklame.pl oraz naszym fan page’u facebook.com/PrzerwaNaReklame. Zwycięzcy zostaną poproszeni o kontakt mailowy w celu podania danych do wysyłki nagrody.

3 książki, których sponsorem jest księgarnia internetowa Onepress.pl powędrują do osób, które interesująco uargumentują swoją odpowiedź.

A teraz do dzieła! 🙂