Wyłącz Facebooka i chodź do parku!

Granica między światem offline i online stała się bardzo płynna i subtelna. Coraz trudniej nas zaskoczyć, coraz więcej wymagamy od przekazów reklamowych, z większym dystansem podchodzimy do standardowych form reklamy. Zobaczcie poniżej jak wirtualny świat za naszym cichym przyzwoleniem wkradł się do rzeczywistości, powinnam dodać offline?

Spacer w Faceparku? Czemu nie.

Nie jest to kolejna marketingowa wirtuozeria na Facebooku, ale na pewno ciekawy przykład zjawiska jak Facebook  zawładnął naszym życiem. Zobaczcie film video:

Skanery twarzy tylko od Coca – Coli

Coca Cola jest niekwestionowanym wzorem do naśladowania jeśli chodzi o użycie social media. Kampania, która miała miejsce w Izraelu to geniusz w najczystszej postaci. Użytkownicy mogli logować się do aplikacji w świecie offline, nie używając przy tym haseł oraz loginów, lecz ich własnych twarzy. Kampania została nazwana po prostu Face Look. Nie jest to pierwsza tak innowacyjna kampania stworzona przez producenta tego legendarnego napoju. Coraz częściej możemy zaobserwować jak technologie znane z Facebooka przemycane są do rzeczywistości offline. Bo podział rzeczywistości jest dziś zerojedynkowy: albo coś jest offline albo online. Przy tej okazji nasuwa się dość filozoficzne pytanie: dokąd zmierza nasz świat?