Nie mów do mnie, jeśli masz nieświeży oddech

Flash mob to chyba jeden z najpopularniejszych sposobów na tak zwaną niestandardową akcję. Wielość i różny poziom podobnych działań sprawia jednak, że duża część tego typu wydarzeń kończy się klęską lub lawiną negatywnych komentarzy w sieci. Jednak ostatnia akcja marki Tic Tac we francuskim Rouen dowiodła, że nadal można jeszcze stworzyć interesujący flash mob.

Nieświeży oddech, jak wiele innych podobnych problemów higienicznych, pomimo, że dotyczy w pewien sposób każdego z nas, jest raczej tematem tabu. Jak komunikować coś wstydliwego i skrywanego?

Tic Tac postanowił zilustrować jeden z najważniejszych benefitów swojego produktu, jakim jest neutralizacja nieprzyjemnego zapachu. Uczestnicy akcji pytali przypadkowych przechodniów o drogę, a po usłyszeniu wskazówek w sugestywny sposób symulowali swoją reakcję na nieświeży oddech swoich rozmówców.

Twórcy opisywanego flash moba zapewniają, że większość uczestników akcji to zwykli mieszkańcy miasta Rouen. Każde tego typu wydarzenie pozostaje wielką niewiadomą – jego powodzenie zależy niemal w równym stopniu od zdolności aktorów, obserwatorów oraz jakości materiału wideo.

Jak się udało? Oceńcie sami.