One car. A thousand personalities!

Może obiła się Wam o uszy premiera nowego modelu Opla – OPEL ADAM? Marka tym razem skupiła się na hipsterskiej młodzieży i to jest właśnie ich target. Z okazji premiery auta duńska agencja Uncle Grey zorganizowała bardzo fajną akcję przedstawiającą samochód. Big idea jest niekończąca się osobowość Opla. Cała akcja odbyła się w samym sercu Kopenhagi, w pobliżu modnych pubów i klubów, tak, aby jak najbardziej przyciągnęła uwagę targetu i wywołała szum wokół czegoś, co jeszcze wtedy nie było dostępne na rynku.

Białe auto, zaparkowane na ulicy, tuż obok rowerów i innych samochodów nagle zmienia się w typowy klub! Brzmi dziwnie, ale naprawdę takie odniosłam wrażenie! Genialne, kolorowe wizualizacje na aucie stworzone w rytm muzyki to był strzał w dziesiątkę! Nie było opcji, żeby jakikolwiek przechodzień nie zatrzymał się i nie zwrócił uwagi na to przedstawienie.

Opel Adam ma kilka naprawdę fajnych gadżetów, z tego co czytałam, chociaż mogę się mylić – przyznam szczerze nie znam się na autach!:) 60 000 wersji  zewnętrznych i 80 000 opcji jeżeli chodzi o wygląd wnętrza to dość imponujące liczby. Nic dziwnego, że OPEL chwali się tysiącem osobowości swojego nowego dziecka. Liczby te dają naprawdę nieskończone możliwości zaprojektowania jedynego w swoim rodzaju auta. Fajnie, że dostaliśmy możliwość posiadania wyjątkowego i oryginalnego auta w zasięgu ręki!