public relations

Kiedyś mówiło się, że nieważne jest jak o Tobie mówią, ważne, by poprawnie pisali nazwisko. Rozgłos to jednak nie wszystko. Aby osiągnąć sukces marka czy osoba musi dbać o relacje z otoczeniem – oto główne zadanie public relations. Jak to osiągnąć? Przed Tobą dział, który jest kopalnią pomysłów na akcje sponsorowane, eventy, dobrą współpracę blogerami, mediami, inwestorami i budowanie wizerunku nawet wtedy, kiedy tuż za rogiem czai się kryzys. Sprawdź jak robią to giganci i ucz się od najlepszych.

Chorwacja welcome to.eu

Polska gościnność to już niemal część tożsamości narodowej. Nie jest to żaden stereotyp, ani żadne pobożne życzenie Polaków-malkontentów,  co ciągle widzą …

PR jak PKP

W dobie fast food’ów, szybkiego Internetu i speed dating’u jesteśmy coraz bardziej niecierpliwi. Reklamy przekonują nas, że wszystko możemy mieć tu …