23-krotny mistrz olimpijski i Sheldon Cooper w reklamie Intel

Reklama_animacja

W sieci zadebiutowały właśnie dwa nowe sporty marki Intel. Wystąpili w nich 23-krotny mistrz olimpijski w pływaniu, Michael Phelps, i Jim Parsons – aktor wcielający się w dr Sheldona Coopera w serialu „Teoria wielkiego podrywu”.

Oba klipy utrzymane są w jednym klimacie – Michael Phelps, najszybszy pływak na świecie, nie jest zadowolony z działania swojego laptopa.

W rolę „dobrej wróżki”, która doradza multimedaliście kupno sprzętu Intel, wciela się Jim Parsons aka Sheldon Cooper, który od pewnego czasu jest twarzą marki.

Fani dr Coopera szybko wyczują klimat serialu (co dostrzegalne było też we wcześniejszych reklamach), a mina Michaela Phelpsa  (zwłaszcza w drugim spocie) sugeruje, że on i najbardziej irytujący fizyk na świecie raczej nie zostaną przyjaciółmi;) Bazinga!