4 sposoby na promocję markerów Stabilo

Żółta linia biegnąca wzdłuż chodnika, fioletowe obramowania kolumn na parkingu i ogromny marker przed ruchomymi schodami – to tylko niektóre pomysły na reklamę produktów biurowych Stabilo. Niestandardowe akcje promocyjne to sprawdzony sposób na wykazanie skuteczności, wydajności oraz szerokiego zastosowania markerów tej marki. Zapraszamy do obejrzenia czterech najbardziej kreatywnych reklam pisaków!

Perpetuum mobile w centrum handlowym

Ruchome schody stały się nośnikiem reklamy Stabilo, inspirowanej ideą perpetuum mobile. Rolę hipotetycznej maszyny pełnił ogromny, żółty marker, który od rana do wieczora malował linię przecinającą każdy stopień. Wsparty na przejrzystym stelażu flamaster ustawiono pod kątem sprzyjającym pisaniu, a nieustanny ruch schodów wywoływał wrażenie, że pisak jest w ciągłym użyciu. Na pierwszy rzut oka żółty marker stanowił więc realizację marzeń naukowców, którzy przez setki lat starali się stworzyć wiecznie działającą maszynę – perpetuum mobile.

Dzięki tej zabawnej reklamie klienci centrum handlowego otrzymali jasny przekaz: pisaki marki Stabilo są nie tylko skuteczne, ale również niezwykle wydajne.

Flamastry na parkingu

Agencje promujące producenta znanych markerów niejednokrotnie zwracały uwagę na to, że odblaskowe pisaki mogą ułatwiać życie. Dowodem na to jest choćby oryginalna reklama fioletowych flamastrów Stabilo Boss na parkingu.

Parkowanie w podziemiach centrum handlowego to frustrujące zajęcie. Nie dość, że często tworzą się tam korki, to jeszcze zazwyczaj brakuje wolnych miejsc. Mniej doświadczonym kierowcom zdarzają się też stłuczki, a co bardziej niecierpliwi parkują zbyt blisko filarów. Aby uniknąć takich sytuacji pracownicy agencji reklamowej postanowili pomalować brzegi kolumn fioletową farbą. Już z daleka kierowcy widzieli kolorowe pasy, które pomagały im w bezpiecznym parkowaniu. Na każdej kolumnie naklejono także zdjęcie powiększonego markera, sugerując tym samym, że fioletowe obramowania namalowano flamastrem Stabilo Boss.

Żółte pasy na chodniku

Adresatami akcji promujących Stabilo byli nie tylko kierowcy, ale również piesi. To właśnie dla nich namalowano żółte pasy na bocznej drodze prowadzącej do parkingu. Odblaskowe linie miały zwracać uwagę przechodniów na samochody wyjeżdżające z prawej i lewej strony. Dzięki zdjęciu markera piesi mogli odnieść wrażenie, że przydatne, żółte pasy zostały namalowane pisakiem Stabilo Boss. Ten sam pomysł na reklamę flamastrów z łabędziem wykorzystano także do wydzielenia miejsca dla taksówek. Za każdym razem nad żółtą linią pojawiał się marker oraz hasło kampanii: „Important” Make it stand out”.

Podkreślanie haseł może być zabawne!

Z takiego założenia wyszła agencja, która stworzyła oryginalne plakaty promujące pisaki Stabilo. Jak powszechnie wiadomo, markery do podkreślania treści są niezastąpione podczas nauki. Dzięki nim można łatwo wyszukać najważniejsze hasła w opasłych tomach podręczników. Markery pozwalają także zobaczyć zdania, których nie widać na pierwszy rzut oka. Świadczy o tym plakat ze zdjęciem otwartej książki z zasadami ekonomii, w której czytamy: „Save water. Shower with your girlfriend”.