5 najlepszych reklam 2016 według Emmy

Reklama_animacjaNiedawno poznaliśmy nominacje do The 2016 Emmy Award for Best Commercial. O statuetkę powalczą: Gatorade, Snickers, Honda, Google oraz Ad Council. Te dwie pierwsze marki już drugi rok z rzędu staną w szranki o tytuł najlepszej reklamy, ale to jeszcze nic nie oznacza, bo zwycięzcą może okazać się ktoś zupinie inny, a mianowicie Ad Council i kampania „Love Has No Labels”, która już kilka miesięcy temu zawładnęła internetem i osiągnęła status prawdziwego viralowego hitu. Ad Council ma największe szanse na statuetkę również dlatego, że zaangażowane społecznie kampanie są szczególnie lubiane przez jury Emmy – wystarczy chociażby spojrzeć na tę, która otrzymała nagrodę w 2015 r., czyli Always „Like a Girl” realizowaną przez Leo Burnett.

Mimo tego, iż reklamowi bukmacherzy wróżą inaczej, to moim faworytem jest Gatorade. A Wam która z tych kampanii podoba się najbardziej?

Całą piątkę nominowanych możecie zobaczyć poniżej.
Ad Council „Love Has No Labels”
Agencja: R/GA
Produkcja: Persuade & Influence/Mindride

Snickers „Marilyn”
Agencja: BBDO New York
Produkcja: O Positive

Honda „Paper”
Agencja: RPA
Produkcja: Reset Content

Gatorade „Dear Peyton”
Agencja: TBWA\Chiat\Day
Producja: Smuggler

Google „Year In Search 2015”
Agencja: 72andSunny
Produkcja: Hecho en 72