7 najciekawszych olimpijskich spotów które musisz obejrzeć

Reklama_animacjaLetnie Igrzyska Olimpijskie w Rio De Janeiro dobiegły końca. Z tej okazji przygotowaliśmy zestawienie 7 najlepszych reklam nawiązujących do olimpiady w Rio.

The human family – shot in iPhone

W spocie „The human family” zostały przedstawione zdjęcia i filmy osób różnych kultur i narodowości zrobione telefonami iPhone. W tle recytowany jest wiersz „Human Family” słynnej w Stanach Zjednoczonych poetki i aktywistki Mayi Angelou.

Gatorade – The boy who learned how to fly

Sympatyczna animacja przygotowana przez firmę Gatorade opowiada historię Usaina Bolta. Marka Gatorede nie jest przesadnie eksponowana, co wpływa na pozytywny odbiór całości.

UK Channel 4 – We’re The Superhumans

Mój faworyt w tym zestawieniu. Świetnie zrobiony spot promujący nadchodzące igrzyska paraolimpijskie w Rio. Jeśli brakuje Ci motywacji do treningu, to gwarantuję, że znajdziesz ją po obejrzeniu tego filmu.

Under Armour – Rule yourself – Micheal Phelps

Tegoroczna olimpiada w Rio de Janeiro jest ostatnią olimpiadą dla MIcheala Phelpsa, który zapowiedział zakończenie swojej kariery sportowej. Ten wielokrotnie utytułowany medalista zdobył w sumie 28 medali olimpijskich (w tym 23 złote). Spot marki Under Armour pokazuje morderczy reżim, jakiemu poddawany jest sportowiec w trakcie przygotowań do olimpiady. Ta reklama jest swoistym hołdem złożonym najbardziej utytułowanemu olimpijczykowi w historii. Podkładem muzycznym jest piosenka „The Last Goodbye” zespołu The Kills.

Procter & Gamble – Thank You Mom

Na letnie igrzyska olimpijskie koncern Procter & Gamble przygotował wzruszający spot przedstawiający matki przyszłych olimpijczyków w ciężkich sytuacjach życiowych. Film jest częścią kampanii wizerunkowej pod hasłem „Thank You Mom”.

Visa Checkout – On your mark, get set, First

Brianne Theisen-Eaton i Ashton Eaton to małżeństwo lekkoatletów, które wzięło udział w tegorocznych igrzyskach olimpijskich. Para sportowców zagrała również w zabawnym spocie Visy promującym usługę Visa Checkout.

Hershey’s – Hello From Home

Olimpiada i słodycze? Z pozoru te dwa pojęcia wzajemnie się wykluczają. Spot firmy Hershey’s udowadnia, że marka, która nie jest kojarzona ze zdrowym trybem życia, może z powodzeniem zaistnieć w świadomości konsumentów w kontekście letnich igrzysk olimpijskich.