Agresywna kampania smartfona dla graczy

Pisząc o działaniach reklamowych w świecie nowych technologii i telekomunikacji, nie sposób pominąć kampanii reklamowej smartfona Sony Ericsson Xperia Play. Urządzenie to dedykowane jest ludziom, którzy cenią sobie rozrywkę i pracę w myśl hasła przewodniego „Work Smart, Play Hard”.

Od samego początku promocji producent skoncentrował się na niekonwencjonalnym podejściu do tematu. Xperia Play to pierwszy smartfon, który powstał przy współpracy z Play Station. Dokładniej chodzi o wykorzystanie kontrolera do gier, który wysuwany jest spod ekranu. Ma to ułatwić kontrolę w mobilnej rozrywce.

Pierwszy film wirusowy zdobywa dużą popularność. W pierwszym tygodniu jedna kopia jest wyświetlona ponad 1 300 000 razy. Dowiadujemy się, że Android jest gotowy do gry…


Wideo ma mroczny charakter i trzeba przyznać, że zrobione jest z pomysłem oraz robi wrażenie.

Producent poszedł o krok dalej i postanowił dokończyć historię.

W dalszej części kampanii Sony Ericsson postawił na pokazanie funkcji zarówno biznesowych, jak i rozrywkowych ukrytych w słuchawce Xperia Play. Opowiada nam o nich „sympatyczna” Kristen ceniąca sobie pełną funkcjonalność i możliwość dobrej zabawy. Jak nie trudno się domyślić, każdy ze spotów podkreśla, że telefon o nazwie kodowej Zeus daje użytkownikom o wiele więcej niż standardowe smartfony.

Po Kristen przyszła pora na zrealizowane z rozmachem reklamy telewizyjne ukazujące potencjał urządzenia i łatwość przechodzenia pomiędzy funkcjami typowymi dla smartfonu, a zaawansowaną rozrywką, która ma towarzyszyć posiadaczowi Xperii Play niemal w każdej sytuacji. Spoty choć krótkie, to cieszą oko.