Bieber na zakupach. Fanki piszczą i kupują a sieć sklepów Macy’s zarabia

Czarny Piątek, pierwszy po Święcie Dziękczynienia piątek, który symbolicznie wyznacza początek sezonu zakupów bożonarodzeniowych. Wielu analityków rynku obawiało się, że Czarny Piątek okaże się czarny dla sieci sklepów, które tego dnia specjalnie wydłużają czas pracy. Konsumenci jednak dopisali i na zakupy wybrało się więcej osób niż zakładano.

Trzeba jakoś zachęcić

Popularna w Stanach sieć sklepów Macy’s wypuściła przedświąteczną reklamę, w której wystąpił Justin Bieber – idol nastolatek na całym świecie. 17-letni piosenkarz jak zwykle nie zawiódł swoich wiernych fanów a przede wszystkim swojego pracodawcy. Spot pt. Guys Scream for Justin Bieber in Macy’s Black Friday Commercial pojawił się w sieci 15 listopada i w tym czasie zdołał zgromadzić prawie 2.5 miliona wyświetleń na YouTube.

Fanami twórczości Biebera nie jesteśmy, ale pomysł na reklamę całkiem niezły. Z pewnością przełoży się na sprzedaż sieci.