Brytyjczycy kochają herbatę, starsze babcie, imprezy i T-Mobile

Operator komórkowy, uważa również, że mieszkańcy wysp są fanami sera, tradycji, zwierząt domowych, sztucznej opalenizny i orkiestr. Nade wszystko kochają z pewnością również T-Mobile. Operator wystartował niedawno z nowa kampanią What Britain Love. Promuje ona nową taryfę The Full Monty Plan. Podobno nowa oferta operatora jest tak dobra i konkurencyjna na rynku, że Brytyjczycy z pewnością pokochają również i ją.

Spot z dużym dystansem pokazuje stereotypy dotyczące społeczeństwa brytyjskiego. Kampanii telewizyjnej towarzyszą intensywne działania marketingowe prowadzone na Facebooku. Na profilu T-Mobile pojawiła się prosta aplikacja, w której można wpisać, co naszym zdaniem kochają mieszkańcy wysp. Aplikacja wystartowała 5 dni temu i zgromadziła prawie 700 wpisów. Spot reklamowy, który wystartował 1 lutego zgromadził ponad 600.000 wyświetleń na YT.

T-Mobile znany jest na wyspach z humorystycznych i efektywnych kampanii. A Wy za co kochacie Anglię?