#ChangeTheRhyme – nowa kampania Dove. Czy to Ty?

Reklama_animacja

Znana na całym świecie piosenka dla dzieci stała się głównym motywem nowej kampanii Dove.

„Chubby cheeks, dimple chin
Rosy lips, teeth within
Curly hair, very fair
Eyes are blue – lovely too.”

Pulchne policzki, dołek w podbródku, różowe usta, kręcone blond włosy i niebieskie oczy – o tym jest piosenka, której uczą się na pamięć dziewczynki w wielu krajach na świecie. Jednak definicja piękna jest różna dla każdego z nas. Dlaczego więc od najmłodszych lat buduje się właśnie taki obraz idealnego wyglądu?

Dove we współpracy z BLUSH! łamie zasady i pyta, czy to Ty jesteś tą osobą, o której mowa w wierszyku.

Czy to ty?

 

Warto przy okazji zauważyć, że to kolejna reklama wpisująca się w trend #girlpower.

Koniecznie zapoznaj się z naszymi artykułami:

Prawdziwa krew w reklamie tamponów – musisz to zobaczyć

11 kobiet, 12 godzin, 2 miliony wyświetleń

Ona potrafi, a Ty?

Who run the world?