Coca-Cola wyrzuciła 200 tysięcy do kosza – wpadka

Nawet najlepszym zdarzają się wpadki, ale rzadko kiedy tak spektakularne jak ta do której doprowadził grafik pracujący przy kampanii Coca-Coli. Rzecz miała miejsce w latach 80. w ramach kampanii reklamowej „Feel the curves!”. W Australii przygotowana plakaty, które przedstawiały butelkę napoju w kostkach lodu. Całe miasta zostały nimi oklejone. Sklepy i hotele, w których można było zaopatrzyć się w ten gazowany napój były nimi oznaczone. Wszystko byłoby w jak najlepszym porządku gdyby nie mały szczegół, który znajdował się na kostkach lodu. Dopiero po kilku tygodniach dostrzegł go uważny mieszkaniec Sydney na jednej z ciężarówek jeżdżących po mieście. Grafik stracił pracę, a firma pozwała go chcąc odzyskać choć część strat, które spowodował. Wszystkie plakaty wycofano i zniszczono. Straty sięgnęły ponad 200 tysięcy dolarów.

Mały szczegół można dostrzec w powiększeniu jednego z plakatów.