Contrex, czyli woda mineralna zaskakuje nas kolejny raz!

Jakiś czas temu moja koleżanka opisywała Wam bardzo ciekawy case francuskiej wody
mineralnej Contrex, pamiętacie? Jeżeli nie znajdziecie jej artykuł pod tym adresem.

Ja dziś chciałabym Wam przedstawić kolejną akcję kampanii „Contrexpérience”. Tym razem troszeczkę bardziej „uczłowieczoną” :). Dzięki niej zmęczone kobiety, po utracie 2000 kalorii, mogły nacieszyć swoje oczy bardzo przystojnymi panami, których uratowały z opresji i ugasiły (rzecz jasna fake’owy) pożar budynku w którym utknęli przystojniacy 🙂

Paryż to idealne miejsce na organizowanie takich akcji – w końcu rocznie przez to miasto przewija się około 30mln turystów. Ambient błyskawicznie rozszedł się po sieci. Obejrzało go już ponad 2 353 000 użytkowników. Co mnie z resztą nie dziwi, bo pomysł i wykonanie zaliczam do genialnych. Za każdym razem kiedy oglądam filmik, uśmiech sam pojawia się na mojej twarzy. Nie sposób też nie wspomnieć tu o idealnie dobranej muzyce i profesjonalnie wykonanej postprodukcji, pokazującej nie tylko samą akcję, ale też entuzjastyczną reakcję tłumu.

Marka Contrex pokazała nam jak w bardzo przyjemny sposób można pozbyć się 2000 kalorii!:-) w końcu, która kobieta nie zaczęłaby pedałować, aby uratować takiego „faceta w opałach”!:-)

A Wy co sądzicie o całej kampanii?