Gadget Guy, Monster Truck i People Person w nowych reklamach Toyoty

We wrześniu Toyota UK wprowadziła nowe kampanie zainspirowane pop – art’em, aby wypromować nową Toyotę Yaris. Każdy spot kreuje pełną humoru historię wokół jakieś kluczowej cechy Yaris’a . Każdej reklamie towarzyszy utwór stworzony wyłącznie dla celów spotu, a jego tytuł to „But, Can You Do This?” Nadrzędnym celem kampanii jest stworzenie dynamicznego i eleganckiego wizerunku, który przekona nową grupę docelową, a więc osoby w przedziale wiekowym 20-30 lat.

Jeśli już jesteśmy przy marce Toyota, zobaczcie także pomysłową reklamę Toyoty Prius.

Spot zatytułowano Toyota Prus Family, a jego celem jest nakłonienie rodzin do zakupu tego właśnie auta. Pomysł w porządku, realizacja w porządku, ale czy ten nieco przerażający Ludzioczłowiek (ang. People Person) nie odstraszy potencjalnych klientów i ich dzieci?