Hyundai Veloster – zakazana reklama rodem z horroru

Niebezpieczeństwo czyha na nieostrożnych pasażerów – dosłownie i w przenośni. Spot Hyundai reżyserowany jest na wzór horroru, nie wzbudza strachu, lecz mimo tego został zakazany. Najnowsze dziecko Hyundai – model Veloster to oryginalne auto z niesymetryczną liczbą drzwi. Koreański producent zapoczątkował niszę na 3-drzwiowe auta (jedne drzwi po lewej stronie, 2 po prawej) i właśnie ten atut wykorzystano w reklamie.

Reklama nie została dopuszczona do emisji w krajach takich jak Holandia czy Dania. Ci ciekawe sam zarząd Hyundai nie zatwierdził spotu wyjaśniając iż jest on „zbyt szokujący dla marki”. Po mimo tego, że reklamy nie zobaczymy jej w telewizji, cieszy się ogromną popularnością w Internecie.

Czy rzeczywiście spot jest aż tak straszny?

Konwencja rodem z horroru i obrazy z kostuchą u boku były już nieraz wykorzystywane w reklamie. Przy okazji trochę zapomniana reklama Mercedesa, która również kładła nacisk na bezpieczeństwo. Czy da się oszukać przeznaczenie?