Interaktywna reklama McDonald’s angażująca przechodniów

Pod koniec lutego w biznesowej dzielnicy Paryża przechodniów zaskoczył wielki sześcian brandowany marką McDonald’s. 5-metrowy boks wyposażony był w cyfrowy ekran, na którym wyświetlone były zabawne zdjęcia, które można było sobie zrobić na miejscu. W środku sześcianu znalazła się kabina, w której można było wykonać swoje zdjęcie, które automatycznie wrzucane było na ekran instalacji. Dodatkowo można było wydrukować sobie papierową wersję reklamy, która również była zawieszana.


Twarze przechodniów, którzy mieli chęć zawisnąć na plakacie zmieniały się co 15 minut. Każdy z uczestników zabawy mógł również za pomocą telefonu komórkowego podzielić się swoim zdjęciem ze znajomymi oraz zabrać ze sobą do domu duży plakat. Interakcja była bardzo duża – zaledwie w ciągu jednego dnia w boksie sfotografowało się 300 osób.

Nie do końca jasne jest to, co właściwie miało to przedsięwzięcie reklamować. Jest to jednak z pewnością miły i ciekawy sposób na promocję samej marki oraz zaangażowanie potencjalnych klientów – a przede wszystkim inny od tych, do których przywykliśmy na co dzień.