Jaka to melodia vs. Jaka to reklama?

reklama

Jedna z prawd ludowych głosi że: „Najbardziej lubimy piosenki, które znamy”. Czy zatem jest też tak, że najbardziej lubimy marki, wykorzystujące piosenki, które znamy? Poniżej przedstawiam ranking reklam, które zachowały się w mojej pamięci, nie dzięki przewrotnej puencie, znakomitej historii, nieoczywistemu lokowaniu produktu, czy bezprecedensowej sprzedaży do jakiej doprowadziły, a dzięki piosenkom, które zapisały się w mojej głowie. Niektóre z nich zostały do niej zaproszone, inne zostały w niej niechciane, ale wszystkie z nich oswoiłam i niosę dalej… 😉

 

tak jak np. hit Ryszarda Rynkowskiego, którego nie sposób zapomnieć.

Woseba i Rysiek Rynlowski – „Dziewczyny lubią brąz” w ramach przypomnienia:

Kultowe „Zielono czuję się” na motywie muzycznym „Deszczowej piosenki”, z niezapomnianym wykonem Pana Zamachowskiego:

Kinder Bueno – Selah Sue “This World”

Princessa – Bob Bradley & Jason Pedder & Ben Ziapour Ice Cream Sky:

Nescafe z standardem “Fly me to the moon”

… Nescafe konsekwentnie: “Feeling Good”

Lacoste – Disclosure – “You & Me” (Flume Remix)
https://youtu.be/bu2ht9c-FFU

Sony Bravia – Jose Gonzalez “Heartbeats”

Orange – Foster The People “Helena Beat”

Windows – Lenka “Everything At Once”

Nikon – Cover Radical Face “Welcome Home”