KapsLOVE partyzanckie Walentynki od Tymbarku

Miłość przybiera różne formy. Jak można wyrazić uczucia? Może mało romantycznie, ale standardowo np. za pomocą kartki czy smsa, albo po prostu twarzą w twarz. Miłość można również wyrazić… kapslem, co w bardzo oryginalnej akcji walentynkowej udowodnił Tymbark.

14 lutego na ulicach, mostach, w parkach i na placach największych polskich miast można było znaleźć ponad 100 tys. walentynkowych kapsli Tymbarku. Nie trzeba dodawać jaka to nie lada gratka nie tylko dla największych fanów napoju, ale przede wszystkim tych, którzy na punkcie kapsli są po prostu zakręceni. Tymbarkowa ekipa opanowała Warszawę, Poznań, Kraków i Wrocław. Kapsle znalazły się w windach, na słupach ogłoszeniowych, na mostach czy samochodach. Zaatakowany kapslami został nawet… rycerz 😉 Każdy (nie tylko zakochany) mógł zwinąć magnetyczny kapsel , z oczywiście jak na ten dzień przystało miłosnym przesłaniem.

„Zorganizowaliśmy tę akcję przede wszystkim dla konsumentów, którzy kochają Kapselki. Postanowiliśmy pójść o krok dalej i dać im możliwość zgarnięcia kapselkowych gadżetów, tym razem walentynkowych magnesów, ot tak po prostu. Wystarczyło mieć oczy szeroko otwarte w drodze do szkoły czy na przystanek i wziąć kapsla dla siebie czy swoich przyjaciół.” – mówi Małgorzata Ciuba, Marketing Assistant | Marketing Tymbark

Kapsle znalazły się w miejscach często odwiedzanych przez zakochanych jak np. w zaułkach Kazimierza w Krakowie. Przyczepiono je głównie do specjalnych plakatów podklejonych folią magnetyczną, tak aby kapsle mogły „trzymać się” na słupie ogłoszeniowym. Dzięki temuj zwykły słup zamienił się w nowe, niestandardowe rozwiązanie, które wcześniej nie było wykorzystywane.

Okapslowane ulice można było wcześniej znaleźć na kapslovewalentynki.tymbark.com, gdzie znalazła się specjalna mapa z zaznaczonymi miejscami, w których pojawiła się ekipa Tymbarku. Akcja dla wielu była naprawdę dużym zaskoczeniem. Kapsle znikały w niesamowitym tempie i budziły bardzo pozytywne reakcje, nawet wśród starszych, sceptycznie nastawionych do walentynek osób. Wciąż nie przywykliśmy do oryginalnych akcji partyzanckich na ulicach naszych miast.

KapsLOVE Walentyki to pierwsza tego typu akcja w Polsce i szczerze mamy nadzieję, że to nie ostatni tak świetny pomysł od pysznego Tymbarku 😉 

Autorem kampanii jest marka Tymbark, a za kreację i realizację odpowiadała Agencja Mrufka.