Motorola wyśmiewa iPhona w nowej reklamie „Hello Moto”

Motorola po długim czasie stagnacji znowu zaczyna mieszać na rynku telefonów komórkowych. W erze smartfonów radzą sobie na tyle dobrze, że wrócili do reklam w telewizji, gdzie od kilku lat byli niewidoczni. W reklamie odwołali się do najbardziej charakterystycznego hasła: „Hello Moto”.

Głównym celem reklamy jest wyśmianie konkurencji i postawienie nowego produktu, MotoZ Droid w ich opozycji. Za cel obrali sobie nowego iPhona, wytykając brak innowacyjności konkurencji oraz nowoczesne rozwiązania, którym daleko do miana innowacyjnych.

Widać wyraźnie, że Motorola, lub będąc bardziej dokładnym, Lenovo, chce wykorzystać słabości zarówno Apple jak i Samsunga, by wygrać lepszą pozycję na rynku. Czy nowa reklama w tym pomoże? Czas pokaże.

A jak wyglądały poprzednie reklamy z charakterystycznym „Hello Moto”?