Na Vitron nie ma mocnych. Reklama okien z dużym przymrużeniem ok(n)a

W listopadzie ruszyła kampania polskiego producenta okien, który zareklamował swój produkt w dość niecodzienny sposób. W Internecie (podobno już także w telewizji) zobaczyć można spot, który przekonać ma nas do wytrzymałości i niezawodności okien Vitron.

„No kurwa znowu Vitron”

Film przedstawia grupę antyterrorystów, otaczających dom. W środku w najlepsze trwa impreza. Na obrazku widzimy niczym nie przejętych „ziomali” palących trawkę w otoczeniu kobiet i w rytm muzyki reggae. Nie brakuje rekwizytów takich jak fajka wodna, spluwa czy „biały proszek”.

Niestety antyterroryści nie mogą dostać się do środka, ponieważ napotykają na przeszkodę w postaci super wytrzymałych okien Vitron. Impreza trwa dalej, służby się poddają, a z ust jednego z policjantów na koniec padają słowa „No kurwa, znowu Vitron”.

Osobom odpowiedzialnym za kampanię „gratulujemy” odwagi 😉