Najpopularniejsze filmy wirusowe ubiegłego tygodnia I

1. DJ Earworm: United State Of Pop 2009

Kompilacja 25 najbardziej popularnych utworów muzycznych ubiegłego roku zapewniła twórcy pierwsze miejsce jeżeli chodzi o najpopularniejsze filmy ubiegłego tygodnia. 4 minutowe połączenie piosenek między innymi Lady Gaga, The Black Eyed Peas i Beyonce w ciągu zaledwie kilku dni wygenerowało już 5 milionów odsłon.

2. The Most Useless Machine Ever

W kwietniu ubiegłego roku zainteresowanie internautów wzbudził projekt LeaveMeAloneBox. Skrzynka, która została zaprojektowana miała jedno zadanie po przesunięciu przycisku kontrolnego przełączyć go ponownie w stan „off”. Po koniec roku jeden z internautów postanowił udoskonalić pomysł i zapakować w drewnianą obudowę. W ciągu tygodnia film obejrzano ponad 1.5 miliona razy, zostawiono 1.376 komentarzy i 4086 ocen.

3. Travis Pastrana: Red Bull Jump

Trzecie miejsce zdobył Travis Pastrana i jego rekordowy skok, który opisywałem kilka dni temu w Subaru i Red Bull biją rekordy.

4. JibJab: Never A Year Like ‘09

Ekipa JibJab zrealizowała świetny film w zabawny sposób przedstawiający wszystkie najważniejsze wydarzenia ubiegłego roku. Wykonanie i pomysł – rewelacja! Pod filmem zostawiono już 2500 komentarzy oraz ponad 5 tysięcy ocen!

5.Google Nexus One

Na sam koniec pozostał nam film promocyjny nowego telefonu od Google – Nexus One. Film nie zachwyca i nie porywa – ot zaprezentowane funkcje nowej słuchawki. Popularność zdobył jednak dzięki ogromnemu zainteresowaniu jakim cieszył się przed premierą. Wiele największych technologicznych serwisów osadziło bądź linkowało do tego klipu nabijając tym samym licznik odwiedzin.

Wirus w Polsce – Hitler: w poszukiwaniu elektro

W Polsce hitem ostatnich 7 dni został film stworzony przez Internautów przedstawiający wycięte sceny z filmu „Upadek” okraszone mniej lub bardziej śmiesznymi dialogami. Osobom bardziej wrażliwym na kulturę słownictwa nie polecam poniższego filmu z racji mnogość niecenzuralnego słownictwa. Film jak na polskie warunki radzi sobie całkiem dobrze. W ciągu tygodnia wyświetlono go 356825 razy, pozostawiono 1069 komentarzy oraz oddano 3693 głosów.

A wszystko zaczęło się od innej przeróbki tego samego filmu opisującej zamknięcie warszawskiego klubu Jadłodalnia.