„Nie tolerujemy kruczków”

Trudno znaleźć osobę, która nie kojarzy reklamówki Heyah ‚No to sru’. Wykorzystanie kontrastu słowami „A do PLAY drożej” było świetnym posunięciem. Dla przypomnienia kilka miesięcy wcześniej marka należąca do PTC borykała się z kłopotami – dotyczącymi właśnie wspomnianej wyższej stawki do Play. Nie byłoby nic w tym dziwnego (już każdy zdarzył się przyzwyczaić, że połączenia do sieci Play są u większości operatorów droższe) gdyby nie to, że Polska Telefonia Cyfrowa przez kilku tygodni promowała „Równą Taryfę” nową ofertę „czerwonej łapy” wykorzystując do tego celu między innymi outdoor oraz reklamę internetową. W kreacjach reklamowych mogliśmy przeczytać: „Do wszystkich w Polsce i w Unii Europejskiej 44gr/min”. Jednocześnie koszt za minutę połączenia do Play wynosił 79gr/min.

Pierwsza odsłona reklamówki podkreślająca i wykorzystująca wyższe stawki do Play, która obiegła internet wzdłuż i wszerz wyglądała tak:

Nowa odsłona „Nie tolerujemy kruczków” wygląda tak:

Te reklamówki mają w swojej prostocie coś magicznego.