Notebook staje się listem miłosnym

Być może jest trywialna, w każdym razie z pewnością jest słodka i wzrusza. Zaprezentowana reklama walentynkowa powstała na potrzeby promocji nowego notesu Red Blooded, który niedawno dołączył do linii produktów marki Filed. Ta mała czerwona książeczka zawiera 48 stron z miejscem na listę zadań, pomysłów i rysowanie schematów.

Producent postanowił wykorzystać święto zakochanych do promocji notesu. Przy okazji powstał bardzo fajny, wirusowy, opowiadający o miłości filmik bez tandety i kiczu. Co tu więcej pisać, trzeba po prostu zobaczyć.

Często jesteśmy świadkami wykorzystywania Święta Zakochanych do promocji różnego rodzaju produktów i usług. Niewielu reklamodawców potrafi jednak dobrze i z gustem wykorzystać potencjał milionów chłonnych i zakochanych potencjalnych odbiorców. Pomijając dużą komercjalizację tego święta – które jedni obchodzą, drudzy omijają szerokim łukiem – powstaje cała masa nieudanych, kiczowatych i obciachowych reklam. Ta z pewnością do takich nie należy.