Oral-B i wielkie brudne zęby na lotnisku w Tokio

O reklamach na lotnisku z wykorzystaniem taśmociągu do bagażu już pisaliśmy. Tym razem z tej powierzchni reklamowej skorzystała jedna z największych na świecie firm Procter & Gamble, która produkuje znane wszystkim proszki do prania, pasty do zębów, maszynki do golenia czy pampersy. Na lotnisku w Tokio pojawiła się wielka elektryczna szczoteczka do zębów oraz bardziej tradycyjne formy reklamy informujące o konieczności częstego mycia zębów i dbania o jamę ustną.

Dodatkowo, w hali odbioru bagażu na taśmociągu, z którego odbiera się walizki, pojawiły się duże naklejki przedstawiające czyste i lśniące zęby. Gdy taśmociąg skręcał a gumowe płyty zaczynały się rozsuwać, spod zębów wychodził brud. Według Oral-B taki niewidoczny gołym okiem nalot osadza się na zębach w trakcie lotu międzynarodowego. Na taśmie pojawiła się również gigantycznych rozmiarów szczoteczka do zębów oraz QR-kody, których wcale łatwo nie dało się zeskanować.

Cała kampania nie miała dużego zasięgu, ale z pewnością trafiła do każdego, kto w tym miejscu odbierał swój bagaż. Nas przekonali 🙂