Oryginalna reklama mikrofalówki? Banalnie proste!

Jak zrobić dobrą kampanię marketingową produktu, którego zalety i właściwości już wszyscy znają? Z tym trudnym zadaniem musiała poradzić sobie agencja Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi w Argentynie, której klient zlecił przygotowanie kampanii reklamowej mikrofalówek BGH.

Oto idealny dowód na to, że banalnie proste pomysły w reklamie często bywają najlepszym rozwiązaniem, no bo jak wyróżnić na tle konkurencji produkt, który nie ma nic nowego do zaoferowania? Wymyślić nowy produkt!

I tak oto powstała pierwsza na świecie mikrofalówka, która po podgrzaniu jedzenia, dodatkowo serwuje nam przyjemną muzykę zamiast złośliwego piszczenia. Do mikrofalówki możesz podłączyć port USB z dowolnie wybranymi przez siebie piosenkami. Nagłośnienie zagwarantował producent.

Na tą chwilę powstała limitowana seria tysiąca urządzeń. Partia została wyprzedana w tydzień! Masowa produkcja grających mikrofalówek przewidziana została na rok 2012.